Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Monday, January 16, 2012

Selamat Tahun Baru 2012, Tahun Kejayaan? Insya Allah...

Tahun baru sudah hampir 3 minggu membuka tirainya dan saya tak sempat pun mengucapkan selamat tahun baru buat kawan-kawan. Hari lahir Nurul Fatehah juga sudah kami sekeluarga raikan di rumah pada 7 Januari yang lalu. NF tahun ini sudah masuk darjah 3, masih di kedudukan kelas pertama baik sekolah kebangsaan dan sekolah agama dan saya harap sangat dia dapat mengekalkan kedudukannya sampai ke darjah 6 nanti, Insya Allah. Nurul Syahirah juga sudah masuk ke tadika (6tahun), masih di sekolah tadika KEMAS. Hubby tak yakin yang dia sudah boleh menjaga diri sendiri dan itulah puncanya saya terpaksa batalkan kemasukan dia ke Pra-Sekolah.

Nurul Hamizah sedang menunggu keputusan SPM. Kadang-kadang dia ada di Puchong bersama kami, kadang kala dia ada di Senawang, di rumah adik ipar saya, menemankan Nurin Aisyah fisioterapi dan juga belajar memandu untuk mengambil lesen motor dan kereta. Harap-harap luluslah dalam ujian nanti.

Menurut bacaan pola saya, tahun ini adalah tahun kejayaan bagi saya dan hubby. Ya @ tidak, sama-sama saya dan hubby akan tunggu. Kawan-kawan pun sama-sama doakan ya...

Sehingga di lain coretan, saya mendoakan anda semua memperoleh kejayaan anda sendiri dan semoga apa yang bakal kita lakukan diredhoi Allah swt, Insya Allah...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...