Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251

Pengedar Sah Shaklee SID 1073251
Sms@Wassap 0178841882

Sunday, July 17, 2011

Salam malam Isnin semua,

Sungguh tak disangka. Sudah lama tak menjenguk ke blog. Terlalu sibuk... Sedang sibuk menaip post baru ni, syahira masih belum tidur lagi. Tadi siang tidur lama sangat, bila malam dah tak boleh nak tidur. Maka, dialah peneman saya menulis. Eh eh, menulis ker menaip? Sama lah tu kan? Anyway, hari minggu hari ni takde aktiviti pun. Cuma hari ni bangun lewat sikit, maklum hari minggu. Sarapan pun lewat sebab semuanya bangun lewat. Saya masak ala kadar aje, sebab MIL dengan Hubby puasa. So, petang nantilah masak untuk juadah diorang berbuka. Cadang dengan kak yong nak buat kek coklat kukus tadi, tapi tak jadi. Minum petang tadi saya buat kuih cara berlauk. Maklum, anak bujang (yang dah tak bujang tu...) balik sini hari ni. Itu kuih kegemaran dia tu...

Juadah berbuka tadi pun tak lah special sangat. Ikan goreng, sambal tempoyak, sayur goreng campur bersos tiram, perut tembusu goreng berempah (yang ni MIL yang buat). Saya buat teh o punch untuk basah tekak waktu berbuka nanti. Cukuplah kan? Gambar, jangan tanya. Tak sempat nak snap 1 pun. Jangan marah ye...

Ok lah, dah lewat ni. Saya stop dulu. Hingga di lain kali.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...